Sunday 24 September 2017

Bästa Böcker On Alternativ Handel


Bästa handelsböcker Att skapa handelssucces måste också komma från många vinklar. När jag blir frågad om vilket alternativ handelsböcker att läsa är det komplicerat. Med det i åtanke är här min lista över rekommenderade handelsböcker. Böcker om Options Trading Alternativ Volatilitet och Prissättning - Natenberg Detta är min go-to-book för nya köpmän. Natenberg gör ett bra jobb som förklarar alternativhandel genom volatilitetslinsen, vilket är ett perspektiv som många inte tänker på när de börjar handla alternativ. Detta har också en fullständig lista över grundläggande optionsstrategier och förvaltningstekniker som är associerade med dem. Något av Jeff Augen är värt att läsa. Denna speciella text går lite mer i de otäcka bitarna av alternativhandel - nämligen att definiera volatilitet och hantera affärer. Detta går lite mer in i den kvantitativa sidan, vilket kan vara roligt om du känner din väg runt Excel eller R. Är du redo att gå långt ner i kaninhålet Sinclair har massor av tung matte, tillsammans med exemplar från verkligheten. Denna bok ger insikt om hur hedgefonder och derivatdiskar faktiskt spelar optionsmarknaden. Theres ett bra kapitel om hur du planerar dina affärer ordentligt och en överraskande mängd insikt i handelspsykologi. Detta är bibeloptionshandeln. Det är svårt att komma igenom och ibland delar inte till din handelsstil, men det är bra att ha till hands som referens, speciellt om du har en längre tidsram i åtanke. Jag ville verkligen inte sätta den här på listan eftersom jag inte tror det tjänar handlare mycket bra. Men eftersom det är en obligatorisk text för många högskoleklasser, är det bra att veta om det - du kommer att få perspektivet på alla MBA: er kommer du att handla mot. Böcker om marknader Edwards och Magee är den slutgiltiga källan för teknisk analys. Den går utöver mönstret och förklarar den underliggande utbuds - och efterfrågestynamiken. Denna bok finns i sin 8: e upplagan, som visar dig innehållets kvarhållande kraft. EBTA kommer att ta evrything du bara lärt dig med Edwards och Magee och riva ner det. Den här boken visar att det finns massor av pseudovetenskap vid traditionell teknisk analys, och mönster har inte alltid en statistisk kant. Denna bok kommer att lära dig hur man kan få en kanten på marknaden. För att vara ärlig var jag verkligen obekväm att läsa den här boken eftersom jag införliva TA i min handel - om någonting jag nu har respekt för när mönster misslyckas. Mängden koffein som jag behövde för att läsa den här boken kunde döda en liten by i Bhutan. Men den här måste du läsa om du ska förstå hur utbyten fungerar. Om du alls handlar på en kortare tidsram så kommer det att ge dig insikt som inte finns i någon annan bok om hur marknaden fungerar. Om du vill lära dig om marknaderna från ett stötfirma, kommer Bella att ge dig det du vill ha. Det finns massor av visdom på dessa sidor, och massor av berättelser för att göra detta lättläst. Theres mycket liten information där ute på konsten att läsa av tejp, och OGT ger dig en översikt över hur det fungerar. Jag tror att en av de mest underutnyttjade analyserna är marknadsprofil. Det är en mörk konst, och det finns inte mycket litteratur om det. Men den här boken är ett måste läsas. Det är en kamp att läsa ibland men jag granskar ofta kapitel så ofta för att förstå den kortsiktiga marknaden. Detta är den andra boken du måste läsa på Market Profile, och den är lite mer uppdaterad jämfört med MoM. Theres lite mer integration med nyare beteendefinansierade saker och neurekonomi. Allvarligt måste du förstå auktionsmarknadsteori om du vill lära dig att handla. Uppsättningarna är lite föråldrade, men det här håller en speciell plats med mig, eftersom den först introducerade mig till derivathandel. Det här har en liten bit av allt, inklusive en del handelspsykologi, analysering av TICK och dayswing trading setup. Trading Psychology Books Om du inte har läst något av Dr Brett gör du dig själv en misshandel. Jag älskar den här boken eftersom författaren kommer från en bakgrund av klinisk psykologi med fokus på högpresterande individer. Anekdoterna går enkelt in i handelsområdet och du kan få mycket insikter om dig själv och din näringsidkare profil. Behandla denna bok som en daglig hängivenhet. Dr Brett bröt smidigt upp boken i 101 lektioner. Läs en lektion per dag och se hur du kan implementera den i din handel. Kontinuerlig inkrementell självförbättring gör underverk för din prestation. Om du någonsin velat ha det bästa sättet att spåra din prestation lär du dig det här. Boken diskuterar begreppet R-multiplar, vilket jag anser är avgörande för handlare och investerare att förstå. Tharp fokuserar inte på de enskilda inställningarna men hur man närmar sig dem från ett riskorienterat tillvägagångssätt. Den här ser alltid ut på listor. Det är en bra helgläsning som kan ge dig motivation att ta på marknaden igen, och hur du kommer in i rätt handelsstat. Den här boken kommer att berätta en massa saker som du redan vet men du behöver höra ändå. Om du har problem med att definiera och acceptera risk är den här boken för dig. En nervös, fatalistisk, pessimistisk personlighet är inte rätt profil som du vill ha som näringsidkare. Dessa brev från Seneca lärde mig hur man accepterar slumpmässighet, omfamnar risk och fokuserar på de saker som är viktiga i mitt liv. Böcker om prestanda Ett bra sätt att bli bättre på marknaderna är att se hur andra blir stora på andra områden. Det finns massor av paralleller, och den här boken ger dig de åtgärder som krävs för att bli bra i en handel. Fördjupad övning, självkorrigeringsfel och korrekt coaching är de sanna nycklarna till talang. Har du någonsin känt glädje när du handlade Du var helt nedsänkt på marknaden och i ett tillstånd som heter Flow. Denna bok går in i de psykologiska komponenterna i flödet och hur man stannar där längre. Att vara i flöde under handel ökar din prestanda väsentligt. Denna bok av Michael Bigger är det som fick mig att läsa Flow i första hand. Dess en snabb läsning och det går över hur man korrekt ska komma in i det mentala tillståndet att utvecklas som en näringsidkare. Som titeln säger kan handel vara ett mycket kreativt försök och den här boken visar dig hur. Jag var lite tveksam att sätta den här här. Jag är en kortbärande medlem av kulten av Tim Ferriss, och jag har inget emot att säga det. Vad är bra med den här boken är att den fokuserar på eliminering. 80 av dina handelsvinster kommer från 20 av din uppfattade marknadsinformation. Om du fokuserar på det 20 och tar bort alla främmande saker Kommentarer på denna post är stängda. Chilibelle 5 år sedan Bra lista tack för att du tar dig tid att sammanfoga det. Läs hela boklistan för Options Traders Jag har alltid älskat att läsa. Jag läste varje dag och natt och har gjort sedan jag var barn. Min mamma var en ivrig läsare. Jag skriver var för att hon har förlorat sin förmåga att läsa vid 88 års ålder. Idag lyssnar hon på böcker på cd-skivor, eftersom hennes lust att veta och lära sig fortfarande är stark. Den önskan är samma önskan som någon näringsidkare behöver för att förbättra sin kunskapsbas när det gäller Wall Streets värld. När jag började kompilera min lista över läsböcker, blev jag förvånad och insett hur länge den här listan växte. Men jag kan inte acceptera en ofullständig lista. Att lämna enbart ett av dessa arbeten är oacceptabelt eftersom jag vet hur värdefull den kunskap som kan erhållas från var och en av dem fortfarande är. Om det finns en silver tråd i listan antar jag att det kretsar kring socioekonomisk historia när det gäller aktiemarknaden. 1. Livet och legenden av E. H. Harriman av Maury Klein. Det är en otrolig historia om ett fantastiskt liv hos mannen som gjorde Union Pacific järnvägen. Vad det är idag. 2. Dark Genius of Wall Street av Edward Renehan, Jr. Bio av min favorithandlare hela tiden, den ojämförliga Jay Gould. Om Gould handlade idag, skulle hans hedgefonds styra Wall Street. 3. A B C av Stock Speculation av S. A. Nelson. Detta är en måste-egen som jag läser om minst en gång per år. Publicerad 1903 visar boken att människans natur är konstant per handel. 4. Baruch: Min egen berättelse av Bernard Baruch. Det är den ultimata självbiografin hos en av de stora aktiemarknadens investerare hela tiden. 5. The Great Crash of 1929 av John Kenneth Galbraith. Läs det och glöm det aldrig. 6. Den dag som bubblan sprängde av Gordon Thomas och Max Morgan-Witts. Den sociala historien av debatten 1929 och dess efterdyning. 7. Mot gudarna: Den anmärkningsvärda historien om risk av Peter Bernstein. Riskhanteringens historia från början till idag. 8. Guldåldern av H. W. Märken. Historien om California Gold Rush och dess effekt på utvecklingen av vårt land. Heck, läs bara en historia bok av varumärken. 9. Titan: Livet av John D. Rockefeller, Sr. av Ron Chernow. Mannen bakom grunden för oljebranschens värld. 10. Priset: Den episka sökningen efter olja, pengar och makt av Daniel Yergin. Börja din oljebranschstudie med denna klassiker. 11. Templets hemligheter: Hur Federal Reserve kör landet av William Greider. Börja din studie med att försöka förstå farbror Ben och hans föregångare genom att läsa den nu 22-årige klassiken. 12. En upp på Wall Street av Peter Lynch. Läs det och släng sedan några däck. 13. Money Game av Adam Smith. En måste-läst klassiker av 1960-talet go-go år. 14. Teknisk analys av finansmarknaderna av John Murphy. En måste-äger och måste läsas på TA. 15. Alternativ som en strategisk investering av Larry McMillan. Den ultimata måste-läsas för alla alternativ handlare. Jag vet att denna lista är omfattande, och det kunde ha varit mycket längre. När du läser Gould och Harriman kommer du bort med känslan och kunskapen att järnvägarna i slutet av 1800-talet är parallella med Internetets internet idag. Galbraith och ThomasWitts målar bilden av den ursprungliga bubblan hela tiden, vilket gör det möjligt för dig att förstå hur marknadens regulatorer blåste det för bara en halvtio år sedan när man tillåter kortslutning. ThomasWitts skildrar kraschens atmosfär och efterföljden av kraschen ganska livligt. Bernstein på historiens historia är bara fenomenal. Yergin spikar olja, liksom Chernows bio av J. D. Rockefeller. Varumärken bok om guldhoppet är det bästa arbetet jag har läst om det ämnet. Templet håller fortfarande bra idag, speciellt med Fed i nyheterna nästan dagligen. Adam Smith är både hilarisk och cyniskt lysande som han beskriver den fina 50-tiden, fylld med sina egna aktiemarknadsfiskar. Slutligen är McMillans alternativböcker bibliska med hänvisning till dina kunskaper och utbildning. Jag läste sin första bok om alternativ 30 år sedan. Boken är lika relevant idag som då. Förhoppningsvis kommer du att läsa, lära och njuta av dem som jag har. OptionsProfits kan följas på Twitter på twitterOptionsProfitsYou bör alltid läsa några bra böcker för att förstå grunden. Men gör inte samma misstag jag gjorde och spendera tusentals dollar på böcker och kurser, och tänk mer desto bättre jag hade på att bli framgångsrik. Vid någon tidpunkt måste du bara hoppa in och lära dig genom att göra antingen med hjälp av riktiga pengar eller simulatorer. Problemet med simulatorer är att de är mest dåliga för alternativ. Du slutar behöva öppna ett riktigt mäklarkonto för att spela med de bästa verktygen. Lyckligtvis försöker I039m att underlätta för människor som att du ska vara involverad i aktier eller alternativhandel. Jag har byggt upp en komplett realtids virtuell handelsplattform för aktier och optioner med social och öppenhet inbyggd för utbildningsändamål. Och för att göra det roligt, har jag lagt till tävlingsandan i blandningen så att du kan testa dina färdigheter mot andra handlare samtidigt som du lär dig av dem. Och se mig, handla med 100 transparens i mitt riktiga 100K-konto. En näringsidkare slutar aldrig att lära sig. Ive har ändrat upp min strategi och lärt mig ett bra sätt att säkra min portfölj genom att använda kalenderspridningar, samtidigt som jag håller mycket positivt delta när marknaden fortsätter. Jag gör lite pengar medan marknaden går upp, tjäna lite pengar medan det blir platt och gör mycket om det går ner. Endast möjligt med alternativ om du använder rätt strategier i rätt miljö (dvs. som volatiliteten fluktuerar). Slår enkelt SampP på uppsidan medan du håller dig säkrad till nackdelen. TraderMob - Det mest innovativa sättet att lära och öva handel med aktiemarknaden 37,9k Visningar mitten Visa Upphöjda mitten Inte för reproduktion En av de svåraste delarna om alternativ är att lära sig att tänka på alternativ. Om du lär dig att tänka på alternativ när det gäller riskbedömningar, lär du dig snabbt. Här är några steg för att få dig på väg: Börja med att läsa så mycket du kan om alternativ: böcker, webbplatser, bloggar, fler böcker, fler webbplatser, fler bloggar. Det här första steget hjälper dig att bekanta dig med vanliga terminologier och grundläggande grunderna på bottenvåningen. Lär dig just nu just nu att det finns tre pelare att allt i alternativ handel handlar om: Riskbelöningsförmåga Hög risk, låg belöning: Hög sannolikhet att tjäna pengar Låg risk, hög belöning: Låg sannolikhet att tjäna pengar Gå tillbaka till allt du har lärt dig och Tillämpa riskrewardprobabilitetsförhållandet: Vad är strategys risk Vad är belöningen? Vad är sannolikheten för att tjäna pengar baserat på risk och belöning Vad händer när jag ändrar strategin för att få mer belöning och mindre risk? Vad är sannolikheten för att tjäna pengar nu Om Du vet strategys sannolikhet att tjäna pengar, arbeta bakåt och bestämma andelen risk i förhållande till belöning. Om du äger 100 aktier i ett lager för 100share, vad är skillnaden mellan att köpa en 90-sats och en 80-satsad riskbedömningsförmåga. Börja nu tänka på alternativpriser i form av sannolikheten att de löper ut i pengar: Med aktierna vid 100, varför är det 120-samtalet billigare än det 110-samtalet Med aktierna på 100, varför är 80-satsen billigare än 90-satsen Varför faller alternativpriserna när tiden går Varför har aktier olika alternativpriser (i förhållande till aktiekursen) Det finns många rörliga delar här, men förståelsealternativen i kärnan kommer ner till risk, belöning och sannolikheter. När du förstår alternativmekanik är nästa steg att formulera ett tillvägagångssätt på marknaderna, vilket beror på vilken typ av näringsidkare du är: Extremt aktiv (flera branscher per dag) eller måttligt aktiv (några affärer per vecka eller månad) Du vill fokusera på köpoptioner Att tänka på: Dina förluster kommer att bli vanligare än vinsterna, men vinsterna kan vara betydande (eller obegränsat, teoretiskt). Din framgång kommer att komma ner till att ha ett system som väljer poster med en högre - Än förväntad framgångsgrad Vill du fokusera på försäljningsalternativ Att tänka på: Din vinst kommer att vara begränsad och oftare än dina förluster och dina förluster kan vara betydande (eller obegränsat, teoretiskt). Din framgång kommer att komma ner till att ha en System som begränsar dina drawdowns Vilka produkter vill du handla individuella aktier Råvaror Breda marknadsindex Jag vet mycket om det här, och jag är säker på att jag saknade saker, men jag hoppas att du fick något ur det. 882 Visningar middot View Uppvotes middot Inte för reproduktionLära alternativ Handel med dessa 2 stora böcker Under åren har jag läst och granskat många böcker på marknaden som täcker en rad olika ämnen. När det gäller läroböcker speciellt, finns det två bra böcker som jag alltid rekommenderar när du pratar med vänner och familj. Ändå insåg jag bland de flera dussin alternativa artiklarna här på webbplatsen att jag aldrig har skrivit ett blogginlägg på böckerna som jag haft så mycket som en nybörjare och fortfarande referens idag. Alternativet Playbook, 2: a upplagan Denna bok är skriven av Brian Overby, alternativguru från online-mäklare TradeKing. Vad jag älskar om den här boken är de öppnande få sektionerna, som bryter ner grunderna i alternativen i vardagliga termer och använder massor av bilder för att bryta igenom den överkomplexa mumbo-jumbo. Efter att ha introducerat grunderna för köp och försäljning, greker, strategi, risk etc. är resten av boken avsedd för att bryta ner 40 olika alternativstrategier. Vad jag tycker mest om om det här avsnittet i boken är formatet. Varje 8220play8221 visualiseras med en jätte grafik tillsammans med en uppdelning av uppställningen, vem ska köra den (oerhört viktigt som erfarenhet spelar verkligen roll), flera tips och slutligen strategiska detaljer. Fantastiskt för nybörjare, jag rekommenderar starkt den här boken för dem som letar efter en solid nivå på intrång till alternativ. Det enda greppet är att det endast är tillgängligt i ett spiralt hårt täckningsformat, ingen paperback version eller Kindle-version. The Rookie8217s Guide to Options, 2: a upplagan Boken är skriven av en lång tid min vän, Mark Wolfinger, som skrev de flesta av alternativen utbildning artiklar för StockTradingToGo. Rookie8217s Guide to Options är längre och mer djupgående än Options Playbook. Dessutom är formatet mycket mer text tungt jämfört med den visuellt vänliga Options Playbook. Slutligen innehåller boken Quizzer i slutet av varje kapitel som fungerar som ett trevligt sammandrag när du går vidare. Mark är en 23 årig veteran från CBOE (Chicago Board of Exchange) och har ett mycket konservativt tillvägagångssätt för handelsalternativ. Som sådant återspeglar Mark detta i sin bok och spenderar lång tid på konservativa strategier som talsamtal, halsband och liknande. Med alternativen är så komplexa, är Mark8217s fokus livslängd och kapitalskydd, som inte blir rik snabbt, och det är en kritisk grund för alla nya investerare, inte för att nämna veteraner. Rookie8217s Guide to Options 350 sidor tar tid att läsa som det är detaljerat och djupt, men jag rekommenderar det starkt till alla nya investerare som vill ta alternativ på allvar och önskar att lyckas under lång tid. Andra värdefulla resurser Den bästa mäklaren för handelsalternativ 8211 Se avsnitt 8220Oppfattning Trading8221 inom StockBrokers 2013 Broker Review Options artiklar 8211 Bookmark our options education homepage

1 comment:

  1. På LAPO MICROFINANCE Vi erbjuder lån till enskilda, företag och samarbetsorganisationer till 2% ränta per år, Behöver du ett brådskande lån för att starta företag, skuldlån? köpa en bil eller ett hus? Om ja oroa dig inte längre, för vi erbjuder alla typer av lån till en låg och prisvärd ränta på 2%, utan säkerhet och utan kreditcheck. Det lägsta belopp du kan låna är $ 5.000,00 amerikanska dollar till maximalt 10 miljoner dollar. (SVAR TILL MAIL: lapofunding960@gmail.com ,, Vänliga hälsningar)

    ReplyDelete